Look the other way

känner mig ganska misslyckad, jag vet att jag inte är det men det går inte att ändra på!
vill dra tillbaka tiden och göra allt rätt.
jag hatar folk som kollar på mig, för jag vet vad dom säger!
jag fyller 19 har hunnit med 4operationer vad är det för liv? jag ska va ung och sprallig
som jag är nu ska jag bli när jag går i pansion.. det är fanemej sorgligt

okey... lite positivt tänk nu! hmm...
menisken var inte trasig som alla trott,
jag har mina underbara vänner,
ska till cypern med 14 från min goa klass,
springbrake,
snart bal,
STUDENTEN,
och förhoppningsvis en bra sommar 08,
vet bara inte när jag vill opereras?

//jag älskar fotboll                                    saknaden är stor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0