russin till vindruvor! men vi människor kan ju inte doppa huvudet i vatten?

ja det var det sjukaste på länge!
sminkrådgivning med lisa och sara! jag kan igentligen bara säga att det var ett stort skämt!
jag fattar inte vad dessa människor bygger sina liv på, förtjänar dom den räddningen? haha skoj... eller? jag vet inte!
aja... men det där kittet kan väl kosta hela 1200kr viskade jag till sara och drog till från höften med en stor summa! 
-ja och så kostar delux kittet lite drygt 3000kr...hahaha och jag kunde knapt holla mig för skratt så jag var tvungen att hosta och tänka på nått riktigt sorgligt för att det hämska skrattet som satt i bröstet skulle försvinna!

ja det var en upplevlse som hette duga!
och förästen, hon ska ringa mig i mon och fråga hur det va, men då sover jag... god natt för ett tag!

nu ska jag få lustgas och livet kommer att leka för ett par få sekunder... kommer bli underbart!
dagen är här, framtiden ska nu bestämas!


god natt och jag kommer sjunga, snacka skit och gråta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0