Dans, Sound Of Music, Jobb & Plugg

De har min dag bestått av =D
Började med jobbet, sen åkte jag till Media Markt och kollade på en kamera som jag funderar på att köpa=) hälsade även på Sara, miss you =/

Vid kl:15.00 va det dansavslutning på dansinstitutet i Kalmar där min kusin gjorde öppningsnummret med några fler, bla med hennes pojkvän, sååå SJUUKT BRA va dom. Bara rös i hela kroppen. Nån domare i Lets Danse hade varit med och gjort korografin! Mumma! En gamal klasskamrat dansade också och jaaaa det va ju lite skillnad sen man såg henne dansa förra gången, obeskrivligt va bra de va! 
Synd att Elin (min kusin) slutade att dansa, hon va jätte duktigt och va till och med med i VM en gång! men börjat för ett tag sen bara för skojs skull! Det tycker jag är kul!

Nu ligger jag i sängen och lyssnar på Sound of music, målar naglarna i ljuslila och väntar på Britney Spears ska börja på TV!

See you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0