Done!

Igår va det sista föreläsningen på högskolan för i år, så nu är de över, skööönt!! Men tentan på tisdag känns lite darrigt, hoppas det ska gå bra ändå.
Brittan firade ju sin 27:års gad i går. Kollade lite på några av hennes vidios då de gick på MTV.
Hittade en låt som passar ganska bra in i mitt liv just nu och hur jag känner.

I used to think
I had the answers to everything
But now I know
That life doesn't always go my way,


Feels like I'm caught in the middle
That's when I realize


I'm not a girl,
Not yet a woman
All I need is time
A moment that is mine
While I'm in between


I'm not a girl
There is no need to protect me
It's time that I (I)
Learn to face up to this on my own...


Jaa lite så känner jag, men det går väl över de också, åldersnöja vid 19 ser ju inte så ljust ut hahaha

Fixat datorn idag, funkade inte i går och inte en stund i dag heller, är tydligen nån störning över internet just där jag bor men det skulle lösa sig sa dom! PJUU

Ha det gött// see you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0