Jul & Annat!

Det är så mycket när de är jul och nyår, man ska hinna med så mycket, träffa alla nära och kära för att önska varandra god fortsättning. Jag vet inte riktigt hur min jul va igentligen, den va bra hemma med god julmat. Traditioner och med knytkalas, Kalle, tomte och paketöppning. Sen kommer pappa och hämtar mig vid 5 men i år ville han komma tidigare och jag brukar få stressa i vanliga fall men i år blev det extremt! Så de va väl de som fick mig på lite dåligt humör! Jag fick jätte fina klappar och jag är jätte nöjd!

Världens söstaste Alva va såklart med på julafton
Jag&Alva



Snart är det ett nytt år jag kommer bli ett år äldre. Fattar inte att tiden kan gå så fort som den gör, den bara försvinner rakt framför ögonen på mig! Hoppas det är nått bra för just nu känns det skiiiit! Hoppas det löser sig med allt, men det önskar jag ju alltid och blir besviken som vanligt!

Va ute och gick en långrunda med underbaraste hunden idag, hur skönt som hälst! De va nog några minus och naturen blir så ljus och fin när det är frost och Ullis älskar ju kylan eftersom hon har sån extrem päls! Vi hade det såååå mysigt! Så när jag kom in hade jag såna där härliga rosiga kinder som man önskade att man alltid kunde ha!

Hoppas alla får ett bra Nyår!

GOTT NYTT ÅR // See you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0