Traniren!!

Va på dop igår. Det va jätte fint och i en mysig kyrka på Öland! Sen va det att åka hem till kusinen där det blev mat efter kyrkan! När vi kom hem kände både mamma och jag för att gå ut å gå efter all mat och tårta som det stod Alva på, jätte sööt va den =D

Idag började det som vanligt med att gå ut och gå med Ullis på morgonen innan jag åkte till sjukan och va där och tränade vid 8.00. efter styrketräningen hos Mats (min sjukgymnast) blev det behandlingsbadet där det blev lite nya övningar jippijajej NOOT! men men.. det är tur att det går frammåt :)

När jag kom hem gick jag förbi Jonna för att gå ytterligare en runda med Ullis
min Ullis Bullis

Jätte skönt, men det är det alltid att gå med Jopp the Pop  Hahaha

Nu ska jag cyckla till ica och möta Jopp sen bär det av till träningen!

Seee Yoou// Pimp the Stimp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0