Smile like you mean it.....

Rom... ja vad säger man! trodde ju de skulle bli underbart. nu har jag lärt mig, ha aldrig förstora förväntningar på vad som ska hända! hade ju inte med mig mina tre underbara vänner som jag alltid vet att jag har kul med!

staden var ganska äcklig... låg sopor typ överallt snuskigt var ordet, fanns inte direkt några puddingar att kolla på häller! men så kan det va!

vi "träffade" påven, va typ det coolaste på hela resan, det var grymt!

på söndagen var vi lite historiska och gick och kollade på koluseum och i st. peters kyrkan i vatikanstaten.... va vaktist kul att se, är inte många som kommer göra det i deras liv!

fotbollen va ganska rolig att se! ingen toppen match men var roligt att varit där!

slutsatsen blev: en snuskig stad med mycket historik och fotboll får 2,5+ av 5+!

vem vet man kanske åker dit igen men i så fall på sommaren!


på resan kände jag att mina sköldköttlar svulnade, så nar jag kom hem mådde jag inte så bra!
på tisdagen fick jag åka till vårdcentralen och det visade sig att jag hade nån form av halsfluss fast vid sjöldköttlen på nått vis! så fick penselin!
har inte varit i skolan på hela veckan =/ ganska sjönt men det är inte kul att vara sjuk!




YOU ARE A PIECE OF ME -
Tack för att du finns här när jag behöver dig
Du vet
När jag behöver dig,
Det är bara att blunda

för att vi kanske gifter oss en dag

// din stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0