Bullshit

Det mesta som skrivs i allas bloggar är ju ren och skär bullshit, så här kommer lite från mig:

ja, min helg har börjat bra, i fredags va det personalfest med Arla. ja det va en upplevelse i sej, ahah mycket snack och liten verkstad om man säger så. mycket fyllesnack blev det med! men ja nu vet jag hur de ser ut utan vita rockar och mössor på sig!!

lördagen ( idag) blev det att fira jonna lite. en helt underbar kväll med god mat och dålig bio... men allt känns så bra när jag är med er så det spelar ingen roll vad man gör.

just nu tänker jag på alla jag saknar, jag saknar FASEN ALLA, alla mina vänner. sara,annika,alle,lisa,lasse,martina,ida,lisen,annie,john,olau,putte och många nånga fler, hela mina klasser. vi kommer inte att va tillsammans mer! baaaah jag fattar inte! jag blir deprimerad av sånthär

aja, nu ska jag sussa //sweet dreams


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0