nu nalkas det lussekatter =)

Japp, julbaket är i storgång! julmusik är ett måste medans lussebullarna bakas och just NU står på jäsning!mumma... jag älskar saffran, kanske lite för mycket ;) tihi blir ju lite deg i magen!
Hoppas dom blir mumsiga, men det tror jag nog!

jag och mamma hade en het diskussion om olika program och om vad jag vill göra sen, hon tror att hon vet vad jag vill och vad jag tycker om men så är ju inte fallet eller kanske till en viss del. jag har ju drömmar och det har nog dom flest men mina håller jag oftast för mig själv.  det är väl antagligen mammors rätt att tycka tänka och tro, så det får väl va så! hehe
ja vi får väl se vad det blir, det får tiden utvisa!

nu ska jag fortsätta med baket!

see you soon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0