Jag vet att jag inte är nån skönhet eller så...

Träffade mina underbara knäkompisar idag. Det va så himla mysigt och vi gick och pratade om allt som hade hänt detta året. Det är SJUKT hur mycket jag gillar dessa två.
I tar snart studenten och R pluggar fortfarande kvar i Danmark. Jag ska och hälsa på henne förhoppningsvis 9-10 maj. ÅÅÅ det skulle va så kul.

Tror jag såg dig idag, du va inte alls som du brukar, vet inte änns om det va du men kännde att jag verkligen saknar dig. Mamma sa de:
- varför pratar du inte med henne då?
Men jag vet inte om jag vågar för jag vill bevara minnerna som dom va och inte strula till dom. Jag hoppas bara att du mår bra. Det är allt jag önskar.


Stina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0