Julbord + tänkt utgång...

En späckad underbar lördag i December...

Började dagen med en underbar sovmorgon och en god frulle.
Dagen fortsattes över bron och till öland och Klara där jag va en stund där det pratades en hel del.
Fortsatte till Farmor på Östra sidan. Vi åkte till ett ställe där det såldes tomtar och påvägen tog vi en sväng om ÖB.
När vi kom hem kollade vi på Skidskytte och fikade. Älskar min lilla farmor så enormt mycket...


Jag hann bara komma hem från farmor då jag skulle på julbord med pappa och alla deras häst"vänner" (typ deras hästägare, anställda m.m)
Va jätte god mat med trevliga människor.

Kvällen avslutades med att åka till en underbar arbetskamrat Emma eller inte till henne utan till hennes kompisar där det dracks lite och hade det jätte trevligt. Dom drog vidare till harrys.
Jag träffade Klara igen och vi gick och satte oss en stund på KM och hade det jätte bra med mycket snack!

HAHAHA... det Roligaste på hela kvällen va hemresan. Går inte att förklara. Men tog taxi hem vid 2.00 med Alex pappa och två andra "män" haha känningar. Vi alla skulle ta nattbusen vid 2.00 men när vi upptäcker att den går 21 över haffar vi en taxi och vilken resa HAHAHA...

såhär såg jag ut i går i alla fall ;)
mee

Nu ska jag shoppa julklappar! SeeYa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0