Polisen.

Jag har blivit tagen av Polisen...


Bion va skitbra men lite läskig, så efter filmen va jag smått skakig. Jag hade ju blivit FUCKING skiträdd flera gånger. På vägen hem ser Malin en polisbil som gör en U-sväng vid en korsning. Hon får panik och tror att dom är efter oss för att hon inte hade nått belte.

Jag inser snabbt att det är för jag har glömmt LYSET. Mitt pucko. Har en sån pass gamal bil att man får göra det själv. Får jag panik eller PANIK.


HAHAHA....
Jag har sån sjuuuuuk tur att hon börjar med att säga att hon typ känner igen mig. Vi snackar lite och hon är asgrym. Snacket går och hon frågar sin manliga kolega vad vi ska göra åt detta.

Glöm inte lyset fler gånger och ha det bra! Så jag klarade mig. GÖÖÖÖTT

AHAHAHA.... jag har sån tur. men fan van va vi skrattade...
Blir alltid stannad när Alex är med. Hädan efter ska jag åka med henne!

Over and out - Stina Johansson Bil galningen i Kalmar!

c



ps: DOM HADE BLÅLJUSET PÅ!! hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0