Getting Dizzy

Min själ mår inte bra, ångerst är ordet.

Längtar just nu så in i tusan efter mitt körkort, det tar ju sån tid....Blääää
Nä nu ska jag gå å sussa, upp vid 06.00 i mon för att gå ut med hunden och sen träna!

Hon är världens sötaste snär hon drömmer, låg och sparkade i soffan och rynkade med nosen och jag kunde inte sluta le mot henne där hon låg och sov, tror hon jagade en kanin eller kanske ett rådjur.

Här är en gammal bild från när vi åker båt. Vinden i den blöta pälsen och flytvästen är pricken över i. Ja, det ser ju inte ut som hon tycker om det, men ack så skenet kan bedra, här njuter hon av den höga farten som för en gångs skull tränger igenom hennes enorma päls. Vad skulle jag göra utan dig?
ullis



how do you stay on your feet
when on every street
it's 'trick or treat'
(and tonight its 'trick')
'welcome back to town'
i should lie down
everything's brown
and uh-oh
i feel sick

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0