Happy Days

Om ca: 20min börjar vår resa till grann landet Norge. Vi har ju inte tur med vädret direkt då vägarna är fyllda med decimeter av snö och vi ska givet vis köra dit ;)
Är för en gångs skull klar i tid så man slipper stressa men börjar nu bli lite smått nervös för att ha glömt nått men det går inte att gämföra med Paris där Jonna och jag va för ca:2veckor sen. Då höll jag f*n på att kissa ner mig ;)

Mycke resa nu och vi har börjat fundera på en resa till värmen i maj. JAG vill verkligen följa med men jag känner att min ekonomi snart är nere på noll och de är ju inte så kul när det känns som man bara sparar och sparar. Så vi får väl se, lite dumt att vi måste boka snart om vi över huvud taget ska kunna få några platser. Och vem vill missa en resa med de bästa?????? (mamma vill att jag missar HAHA)


Norge med dessa puddingar


Nä nu pirrar det och jag ska nu kila in till grannen malin som ska köra, i alla fall en bit. Kommer hem söndag eller måndag tror jag!

SEEYOUU//Stina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0