If You Seek Amy...

Paris resan va toppen. Otur med vädret och sliskiga fransmän, annars va det bra. Jag skulle kunna skriva jätte mycket om resan men om man ska sammanfatta en lång historia kort så va det bästa eiffeltornet och sacre-cour(en kyrka).
Baguetterna va jättegoda och vinet va billigt å bra. Vi såg Mona-Lisa, Notre Dam, triumfbågen, champs-elysee, moulin rouge och mycket mycket mer.

I mon är det ganska hämsk dag i mitt liv, huvudet trycks på returne och minnerna spolars tillbaka på den hemska dagen. Tänk vad mitt liv hade sett anorlunda ut om det inte hade hänt. Men som en klok kvinna sa till mig i dag va att man ska inte gråta över spilld mjölk, jag tänker för mycket BAKÅT... dumDUMdumDUMaaa mig.

Jag önskar mitt underbara lag lycka till i mon, jag är snart tillbaka och jag hoppas det finns plats så jag kan följa med i mon!

SeeYou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0