Jag gav upp för länge sen...

Ska gå på gym, typ för första gången i mitt liv (då de inte handlar om rehab) Känner mig faktist lite nervös. Jag är ju inte en sån som tar på mig ett tight linne och typ cykel byxor, nä här körs de med schorts och T-chirt (ursäkta stavning). Så det känns som jag kommer sticka ut lite i mängden. Men får hoppas jag överlever... hehe

Gjorde hopp-test i dag hos Mats... på det "friska" gick det sjukt bra och han sa att jag är jätte vältränad att inte många kan hoppa så... haha! Men då hade jag stora förväntningar på mitt skadade knä och det gick ju inte lika bra, men det va inte dåligt bara om jag gämför med det friska.

Nu har det gått 5månader och jag börjar få damp. Det kliar i hela kroppen och en inre röst säger till mig att snat är det nära.





Jag försöker att strida mot känslan
Men den är rädd och den spelar ett spel nu
Jag får för mig att jag kan va kvar men vet inte hur

Men jag vet att jag döljer en sanning
Att väntan inte leder nånstans
Jag vet att måste ta steget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0