Norge...

Tack mina underbara vänner för en helt underbar resa. Jag kan inte fatta hur bra vi fyra passar ihop. Åsa och Malin är mobbarna och Alex och jag är dom som säger nää så farligt är de inte.... haha
Ja som sakt så fick resan ett bra betyg och vi gjorde mycket kul 


Just nu känns livet ganska tungt för övrigt. Träningen går sådär, inge vidare med jobb och andra saker som jag ångrar att jag inte gjorde, Varför är man så feg?? Jag tänker bara på de sakaer man kommer att få höra efter man gjort nått som  inte skulle varit så bra, men va fan... jag ska väl göra de som känns bäst för mig inte vad som känns bäst för alla andra. Det ska bli en ädring i mitt liv nu. Jag ska stå på mig och försöka följa mitt hjärt. Jag måste helt enkelt prata med nån om detta. Hjälp.

Jag vill inte att det ska bli som de va... men det kommer så lätt tillbaka. Snälla försök för min skull!
Fotbollen kommer bli min räddning.

LoveYou//Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0