På God Väg Upp...

Tror jag i alla fall. I går va en dag med blandade kännslor, glad att va tillbaka på sjukan för att kunna träna efter veckor med sjukdom. Känner att det ömmar lite i musklerna i dag som bara känns på såntdär bra sätt.
Jag åkte med mina tjejer till träningen på södra utmarken för att ta del av gänget, där det blev att bara jogga runt lite och kolla på hur kul de andra hade det. AVIS... 
Kvällen slutade inte riktigt som jag hade velat, men glad att jag faktist för rörsta gången på 19år vagade säga motsattsen. Men måste nog ändå ringa å ge mig i dag. Lite synd! 

Mindre än en vecka kvar nu! Snart drar vi ut i vida världen Joppan!

paris

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0