Häst jackt...

Pju...Jag som har så ont i höften så jag knappt har kunnat gå, (eller det är lite bättre i dag ) fva just nu ute och jagade Reihammars två hästar.
Fick panik då jag hörde Catrin skrika utanför fönstret, såg hur on vevade med armarna. Jaha tänkte jag hästar lösa det är bara att springa ut och hjälpa till så det inte händer nått. Då va det inte våra hästar som va lösa utan grannens och dom hade såklart sprungit till vår valak. Man vet aldrig vad som händer när hästar möts som inte känner varandra, de kan börja sloss och försöka döda varandra. Där av Catrins urvrål. Men jag tänkte snabbt (haha som jag brukar) och sprang till deras stall, hämtade grimskaft, hink och letade upp lite pelets. Ja detta ska nog funka tänkte jag. Hästarna hade sprungit bort en bit på en liten åker och jag va ensam i min jackt. Så jag började skramla med hinken och som jag trodde så... Mums mat tänkte dom och kom sakta gåendes till mig. Jag tog Nemo i grimskafftet och då kom stefan för att ta den andra. Smidigt och lätt blev det till slut. Lite hovmärken i gräset ,lite uppjagade hästar och en ond höft som jag inte kunde tänka på just då blev konsikvenserna.

Slutet gott alting Gott.




Jag är så skuuuuukt ledsen över min höft. Jag som planerat att vara tillbaka till seriestart och det som såg så bra ut. Nu har jag en fucking bristning i min höft jävel. Jaja jag är van av att ta konsikvenserna men fan för de.

Ha det gött i solskenet! pusspuss  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0