Åter Barnvakt

Ska va barnvakt till världens sötaste små killar igen...

Ska snart iväg för att sitta barnvakt åt två små killar på 1.5 och 3år.
Kommer att sova där och ta dom till dagis i morgon bitti.
Faktist så är jag lite nervös. Jag brukar åka hem på natten när mamman kommer hem men nu ska jag även ta dom till dagis eftersom hon inte kommer hem den natten utan nästa kväll. Men jag tror allt kommer gå toppentoppen..

Annars rullar allt på som vanligt.
Ganska tråkigt.
Gjorde inget i helgen för att jag jobbade.
Årsfest på lördag men tror ni inte att jag börjar jobba kl:07.00 dan efter och måste köra bil.
FanFAnFAN...

JaJa... Hoppas livet får en drastisk ändring snart. DET ÄR VÄLKOMMET.

G
Jag vil dricka vin och känna mig levande. Varje dag,varje timme,varje minut,varje sekund vill jag leva i nuet, jag vill leva här och nu. Känna att jag kan göra vad som faller mig in och att jag klarar av det.
Jag vet vad jag vill men jag klarar inte ens det lättaste av allt. Ansöka.

ha det bra

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0