Första Advent.

Ja, första advent tillbringades på jobbet och med kalas...


Tog fram adventsljusstaken på jobbet idag och tände det första ljuset. Jag släckte ner lite extra i matsalen för att få lite mysfaktor. Jag lyckades ganska bra tycker jag för de arbetande tycktes se mysiga ut. HIHI.


När jag kom hem hade vi lite gäster så det blev middag och fika.


Fredagen ägnases åt först jobb sen träffa Åsa med Malin och Alex eftersom hon va hemma från Norge och åkte till Thailand igår. Men vi hade det sjukt mysigt då vi drack glögg käkade m.m.


Gårdagen spenderades först på jobbet sen på Kalmar slott där det va julmarknad. Jag, Alex och Malin va där förra året också. ÅÅÅ jag älskar den marknaden men det va ALDELES för mycket folk.... Men mys i MASSOR.


PlingPling/Stina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0