Fuck Bemanning

Jag hatar när saker och ting inte stämmer...

Har fått förlängt på jobbet. Bemanningen skulle skicka ett sms när chemat va klart och jag kunde gå in och kolla.
Det har inte kommit nått sms och dom har inte hört av sig, eller jo de har dom men jag missade precis samtalet, ringde upp och det va upptaget ända tills dom stängde. Sååå jävla surt.
Därför trodde jag att ja va ledig i går. Så va i lugn och ro på kalas på öland. Tur att pappa och Catrin va tvugna att åka hem till hästarna. När jag kom hem va kl 15.15 och tänkte att jag skulle se om det hänt nått med chemat så jag kan planera morgondagen. STÅR DET DÅ INTE ATT JAG SKA JOBBA 15.15 -22.00. FATTA PANIKEN. Tur att jag har så nära till jobbet så va bara 10min sen. Mén fick sjukt ont i magen och va jätte stressad.

Eftersom jag inte kollade så noga på chemat i går då eftersom det blev rusning till jobbet så trodde jag att jag skulle jobba 7-12 i dag, när jag kommer dit är jag LEDIG... ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ FI**A. GÅTT UPP 05.45 I ONÖDAN.
Tur att jag är ganska morgonpigg men brukar sova 07.30- 08.00 när jag är ledig. Men nu har jag hela dan på mig!

Ha det bra i dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0