Back on Track

Tror jag ska börja blogga på denna bloggen igen...

Började på en annan för att lägga allt annat bakom mig, men vadå!
Jag är jag...

Idag jobbade jag för första gången i Rinkabyholm.
Hittade inte så det tog en liten stund att komma rätt, men oj så bra de va!
Allt bara flöt på och dom va så trevliga såå! Kan inte förklara med ord hur bemött man blev!

När jag kom hem gick jag ut med Ullis för att sedan bege sig på Premiären på HansaCity (nya modehuset i Kalmar). Shoppade en hel del.
Inköp:
- En vinterjacka
- 2 Toppar
- En skjorta

u

Sen åkte jag och mamma till maxi och gick in på PM där jag handlade en Klänning,
vi gick in på Team Sportia där jag köppte en ROSA addidas fleece (HELT UNDERBAR)

I natt blir det fyllechaffis åt Johannes och hans vänner!

BayBay Babes /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0