Bak Time Med Mammi...

Nu bakas det kan jag lova...

Haha... Jag bara skrattar när jag ser mamma i köket, hon ser ut som en vilsen valp.
Ibland blir det gott i bland inte, men jag är glad att hon fortsätter fast sina misslyckanden.
Jag har fått en uppväxt med hemlagad mat efter skolan, nybakta bullar och kakor till födelsedagar och annat.
Tack mamma för att du finns där och gör mitt liv lite lättare!

I dag bär det av på kräftskiva. Har inte ätit en ända kräfta i år och jag bara ÄLSKAR kräftor. Mumms!
Blir också att kolla på Kalmar FF efter kräftorna!
Vilken perfekt dag.

you&me

Hämtade Johannes i natt kl:12.30 va sjuuukt trött men det gick bra!

you&me
Jag och Johannes för typ 2-3år sen!

Ha det bra Gott folk! //S

Kommentarer
Postat av: Lisa

Sicka posers! ;)

2009-10-29 @ 12:44:59
URL: http://kalmarflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0