Buhu...

Mitt knä vill inte bli bättre...

Det innebär att jag just nu inte kan jobba och eftersom jag inte har något vik denna månaden kan jag inte vara sjukskriven heller. Så just nu är jag bara hemma och har tråkigt, typ ledig men ändå inte. PANIK.

I vanliga fall när jag är ledig brukar jag åka till underbara platser och gå långrundor med Ullis. Men inte äns de kan jag ju göra nu. Blir en liten sketen runda runt kvarteret sen vill mitt knä inte va med mer.
JAG ÄR RASTLÖS!!!!!!!

Har i alla fall börjat dagen med att baka underbara chokladmuffins. Nu blir mamma glad när hon kommer hem ;)

mlk

Titta vad som hoppade fram framför mig när jag stod och tog lite kort.
Jag säger bara det, underbart att va född på landet! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0