Metropolen Nybban

Ny blir det en tripp till Nybro!

Anders ska lämna sin lastbil i Nybro så då blir det bara för mamma och mig att följa med och hämta honom med VOLVON. För mamma och Anders del blir det lite vandring med Ullis men själv får jag ta med mig VR och kameran och sysselsätta mig själv sålänge!

Gårdagen va helt okey! Spenderades först hos Sofie i Smebban på lite förfest. Sedan blev det stan och KM. Träffade lite folk och hade det allmänt trevligt. Blev ändå den tidiga bussen hem (01.00)
Det va länge sen jag va ute på en fredag, men efter min UNDERBARA vecka (not) kände jag bara för att komma ut.
Nu är jag bara törstig! ;)

kjuh

Pizzabak med två av mina bästa vänner.
Alex kom hem i natt och jag har saknat henne verry mutchoo!

Ha en bra dag <3

Kommentarer
Postat av: Mika

Är det hemmagjorda pizzor? :)

2010-05-15 @ 16:23:21
URL: http://mymica.blogg.se/iheartgreen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0