Mitt knä jävlas med mig.

Fattar inte varför det skulle svullna nu då?


I går på jobbet kände jag hur knät blev stelare. Blev bara värre och värre och när jag slutade va det STORT. När det svullnar så får jag svårt att gå då det inte går att böja på samma sätt. Tänkte att det säkert går över tills i morgon (idag då). Svullnaden brukar gå ner under natten. Men när jag vaknade idag så hade det inte gått ner. Nästan tvärt om, blivit större.

Jag fick tacka nej till jobb och det känns verkligen INTE BRA. Fattar inte varför det ska jävlas med mig nu då. Jag blir på så dåligt humör, ledsen och besviken om det ska hålla på så här.

Körde ner på träningen för att kolla på tjejerna som gjorde vår premiär träning på A-plan. Där skulle ju jag vara med kånstaterade jag ett antal gånger. Har sjukt svårt att stå bredvid. Något jag verkligen mår riktigt dåligt av eftersom fotbollen betyder så mycket för mig.
Issa välsignade mitt knä, så det skulle bli bättre. hahaha....

Blev lite bilder på träningen istället. För idag hämtade jag min kamera. WIHOO
Bilder från dagen:

mitt vackra hus
Vår bild på Lilla Tingby

fotboll
Mika och Issa
fotboll
Underbart
fotboll
haha... frida
fotboll
Underbaraste Issa och Malin

De va alles för i kväll. God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0