Underbara vänner!

Grillning+vänner+brasa+mys=sant

Dagen har bestått av jobb sen inhandling av mat på CityGross med Malin och Alex. Malin och jag började grilla fläskfile hemma hos mig sen kom klara och åt med oss. Malin och jag gjorde lite smarriga drinkar på mango och blåbär. SUPERGODA OCH SUPERENKLA. Mix så va allt färdigt.

Kl:20.00 begav vi oss till brasan i smebban. Träffade massor av känningar och sen va det hem för kaffe och efterrett.

Kvällen va minsann lyckad kan jag tala om. God mat och gått sälskap. Valborgen va räddad. Ingen fjortisfylla och inget rajtan tajtan. Men det behövdes inte. Så länge detta gör mig glad, då är det så det ska va!
ehyg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0