Åsikter

Ibland funderar jag på vad folk har för åsikter...

Åsikter om allt möjligt som dom igentligen inte vet något om.
Sånt kan störa mig ibland.
Jag har inte nått direkt exempel men det händer hela tiden i vardagen!
Eller ett exempel kommenterar många när det hänt tått fel -Det va säkert en utlänning.... Vad är de för påhopp igentligen? Jag kan säkert slänga ur mig dumma saker själv. Men när vi svenskar flyttar till Norge för att jobba hoppas inte jag att Norrmännen säger att det va säkert en utlänning när nått gått galet. Och då drar alla svenskar över samma kant.


Blev en åsikt av mig bra/dålig det får ni avgöra själva!

Nu ska jag åka och se på Pippi och Barbapappa =D haha (barnvakt)

//Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0