Right here Right now

Jag blir så trött på allt som ska va så omständigt...

Jag håller just nu på att försöka få mina rättigheter att slå in.
Men är det lätt? NEJ.
Jag har ringt runt till kalmar högskola växjö, landstinget och om igen.
Väntar nu på samtal från min logoped som tydligen inte hade behörighet till högskoleprovet.
Trodde inte detta skulle bli så kompliserat, men känner nu att jag skulle behövt börja luska i detta för flera veckor sen. Nu börjar de bli kris.
Känner ett behov av att göra det denna gången för vem vet vad jag gör nästa gång? och jag behöver verkligen detta för att öka mina skanser att komma in på de jag vill.

Hade en super bra helg med dom bästa i Jönköping. SAKNAR OSS.
Och en mysig natt med Joppis. Tack för sälskapet.


d

Många tankar snurrar i mitt huvud!

Ha en bra dag det ska jag ha! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0