Stop, Stop, Stop the fucking snow.

HAHAHA... litet internskämt ;)


Väntar i alla fall på att klockan ska bli 01.00 så jag kan hämta far vid flyget.

Ska inte bli roligt att ge sig ut i detta vädret men det är ett måste.

Kul för dom att komma från strålande splsken med 30+ till minusgrader och snöstorm.

Not Nice.

 

Har haft Alex och Malin här på lite middag som blev lax och rotfrukter med en fruktsallad till dessär. Mummsigt va de!

 

Nu ska jag snart gå ut med mina grejer i bilen och kanske skåtta upp lite snö så man kommer fram. Måste försöka få fram min bil så jag kommer hem sen bara, har inte använt den på 2veckor nu så det blir spännande! hehe

 

y

Nu ska jag ut!

//Stimp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0