To come back stronger

Vad kommer här näst?


Varit en kortis dag i Smebban.

Skönt att sluta 12, men klantig som jag är låste jag mig ute.

Blev lite hit och dit men tog mig så småning om in.

 

Hämtade kära kusin för att ta en mysig fika på stan i det underbara vädret.

Prata av sig lite om jobb, framtid, familj och dyligt som självfallet behövs att pratas om ibland. Måste göras om tycker jag! =)

 

Längtar nu efter en härlig BodeyPump med girlsen ikväll och efter träningsvärken som kommer att komma sisådär på ondag. Men gutt äre ;)

 

Nu ska jag försöka ta mig hem från pappa till mamma på någe vis!

 

SeeYa


Kommentarer
Postat av: latzia

sv: Nej precis.. Det är sant. Jag kommer aldrig att kunna lita på honom. Och han är min pappa.. det känns inte kul precis..

<3

2010-02-23 @ 15:45:02
URL: http://latzia.blogg.se/
Postat av: Elin

Men Stina! Inte visste jag att du hade en blogg :) Nu ska denna blogg följas aktsamt varje dag!

Vad gör du imårn kväll förresten? Korpfotboll då, tänkte titta faktiskt...hör av dig om du vill följa med! Kram

2010-02-23 @ 22:32:55
URL: http://elintorsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0