Don’t stop, make it pop

Gonna smack him if he getting too drunk, drunk...

Kesha-Tik Tok låten går om och om igen i mina högtalare och om dom är tysta så spelas den upp i min hjärna, och sååå bra är den inte. haha, vadå "satt sig på hjärnan" ;)

Tog mig lite ledigt efter tre kvällars jobb. Det sliter att jobba kväll sådär.
Därför va det vila idag. Riktigt skönt att ta igen sig!

I morgon ska jag, mamma och chefen anårdna en julfest för personalens barn/barnbarn i morgon så det kommer att bli mycket jobb men det är sååå roligt.
Underhållning för barnen, dans runt granen med dragspel, granen ska raskas, tomten kommer med godispåsar och mycket fika med goda kakor =D. En toppentradition som kanske avverkas för sista gånen i år =(
Vi får göra den så bra som möjligt.

Lite bilder eftersom jag har köppt mig en efterlängtad systemkamera.

k
f
Sötnosen (dessa är från min gamla kamera)

f
Shila och ullis
e
vadå upptaget?
d
x
Inte lärt mig den nya kameran än, men snart såå!

Sleep Well //S

Kommentarer
Postat av: sandra ♥

sv: Tack så jätte mycket :)

jodå, allt bra..själv?

2010-01-08 @ 23:37:25
URL: http://sandrakess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0