Fairytale Gone Bad

Sova nu...

I morgon väntar jobb och det är jag glad över, vill ha mer mer MER.
Får flytta till Norge och jobba på "kinderhage" (dagis)
Blir riktigt sugen nu när jag pratat med ÅSA på Skype länge.
Lämna allt här hemma. Komma bort. Tror jag skulle behöva de.

We can’t cry the pain away
We can’t find a need to stay
I slowly realized there’s nothing on our side

Out of my life, Out of my mind
Out of the tears that we can’t deny
We need to swallow all our pride
And leave this mess behind
Out of my head, Out of my bed
Out of the dreams we had, they’re bad
Tell them it’s me who made you sad
Tell them the fairytale gone bad

Nighty Nighty

Kommentarer
Postat av: Miriam

Ja, det ska bli riktigt kul med USA! Men hörru, skulle inte du också söka? :/

2010-01-13 @ 22:11:17
URL: http://annamiriamfranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0