Tears in heaven.

De va vad som sjöngs mycket av idag!

Nu sitter jag i min stökiga soffa och lyssnar på The Killers på Sportify.
Har varit ledig idag, så för mig har det varit 2långrundor med ullis.
Skönt skönt.

Pinsamt, att gå ensam i en stor skog osminkad, ruffsig och nyvaken är för mig naturligt.
Men man väntar sig inte att 5polisbilar och ca:10 poliser skulle stå och "vänta"
på mig när jag gått min "vanliga" runda!
ÅÅÅÅ hämska tanke tänkte jag, men sant va de.
Känner en av poliserna som hade tänkt samma tanke som jag.
Rasta alla polishundarna i skogen är ett tipps. NOOOT.
Där skulle jag ju gå sunkig i min ensamhet va ju tanken.
MEN DET BLIR ALDRIG SOM MAN HAR TÄNKT SIG I LIVET.
Alla hälsade och hundarna började skälla som tokar.
PINSAMT

Bra start på dagen STINA.

rf


Over and out /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0