Boka, boka, boka...

Det tar på krafterna.

Att jobba hela sommaren känns just nu inte speciellt jobbigt. Jag vet ju att min semester kommer bli GRYM i September. MEN, jag har inte bokat än, eller bokat har jag men inte betalat. Sjukt jobbigt när man är ovetandes om vissa saker och osäker på vissa grejer. Som att jag inte fattar hur det görs med mitt bagage när jag mellanlandar och ska byta flyg. Måste jag tjecka ut/in mitt bagage då? I så fall hinner jag inte de, då det är 1h20min tills mitt plan till Washington lyfter från New York. Eller kommer mitt bagage direkt till Washington? ÅÅÅÅ blir så irriterad när jag inte fattar. PANIK.

Vill bara boka och ha det färdigt NU NU NU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0