Hänt mycket sen sist.

Sommar, det innebär FULLT UPP.

Hänt mycket kul sen sista uppdateringen så här kommer en liten bildbomb (eftersom jag ÄLSKAR att fota).

I fredags åkte jag, Malin och Alex på Alutsrums marknad. Efter de åkte vi till vår sjöstuga på Öland. Vi sov över där och med matkorg från farmor blev kvällen/natten/morgonen helt underbar. Sååå mysigt och rofylt med underbart väder och massor av kortspelande.
öland
öland
öland
öland

Lite om Ölandstrippen. Mer bilder kommer på Tingby cup/fest, petra, sommar. :)
Nu ska jag glassa på min lediga dag =D

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad gullig du är! Ska bli mysigt imorgon. Finns här för dig/er också :) Så glad att jag har er!! <3

2010-07-11 @ 22:33:35
URL: http://asanylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0