Never say never.

Mini semester.

Efter att jag slutat jobba i onsdags drog jag,mamma&anders till västerviks skärgård med båten där bak. Vi sjösatte och begav oss mot öar av klippor för att tillbringa min lediga torsdag med goda vänner som är ute på seglingssemester. Vi hittade dom. Vädret va kanon och jag fick sova i fören på segelbåten medans mamma, anders & ullis sov i vår lilla motorbåt. Allt va så fridfullt och mysigt. Jag kan lätt få panik när det är för lungt men jag hade inte så mycket val. TA DET LUNGT på en segelbåt är ett måste. Tyvärr va det ingen vind så ingen segling, vi fick ta oss fram av motorns kraft. Lärde mig mycket dessa dagar om bla segling. Ska testa snart.

När vinden kommer in genom ditt högra öra,
är det bara att tuta och köra.


Ikväll blev det en supergod middag på Larmgatan 10 med Alex,Åsa&Malin. Me like.

fiint
Så fina de tre underbara vovvsingarna
fint
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0