Källtorpsmo vs Lilla Tingby

Här har vi likheterna.

Min uppväxt på landet är något som jag kommer bära med mig hela livet. Jag tror att alla barn som är födda i en naturlig miljö har en sorts fördel med de i hela livet. Att få springa runt, leka, klättra i träd, ta hänsyn till djur, hjälpa till är något som gör att barn växer. Självklart finns det naktdelar också men som tur är väger det possitiva upp regält.

Jag och en kompis gick igår hem till pappsen för att kolla på vårt föl som kom i veckan. Vilken underbar syn. Den lille som springer så tett in till mamman med en "snöboll" i pannan. Livet.

Har ett stort intresse att fota. Jag har alltid tagit mycket kort på allt och alla. Naturen hos pappa är helt otroligt att fota. Allt blir i stort sätt bra. Nu har jag även börjat att fota min morbrors nya gård Källtorpsmo. Ett ställe som tog mig med storm. Vilken potensial det stället har.

Här har ni några bilder jag tagit åt Mats och Chrestinas företag Närproducerat.
http://www.narproducerat.net/pages/kontor.html   -  kopiera och gå in och kolla. Fin hemsida!

och så lite pappa bilder, Ps: han kom 2:a igår med Xanthos. Nu vänder de pappsen, nu vänder de.

papps
Inte det nya fölet, fjolårets, men sööt!
papps
Mitt favvo träd. Jag klättrade alltid upp och satt på toppen och såg ut över hela gården.
Där kunde ingen komma åt mig ;)
papps
hehe...
papps
Jag är kär i naturen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0