Friskis

Jag vantrivs nått enormt...

Min kropp är trött.
Jobbar 7dagar denna veckan nästan alla dagar 7-15.30.
Jag blir trött bara av att veta de.

Men bestämde mig för att åka till friskis fast jag inte hade lusst.
Va där kl:19.00 inte så mycket folk, men bara unga killar som bygger muskler och står och speglar sig med sina tajta tröjor. Tänkte att alla kanske va hemma och hade fredagsmys eller började med förfestandet.
Men jag hade fel.
Jag vantrivs nått enormt när det blir så utseendefixerat på ett gym.
JAG MENAR MAN SKA BLI SVETTIG OCH ÄCKLIG. Är det inte de som är meningen?
Jag blir i alla fall både svättig och röd i fejan. Och jaaa, det känns som om alla kollar på mig!
I HATE IT

,mn
Så här röd och svättig blir jag (smp för tre år sen)

Aja... va skönt att träna i alla fall!

//Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0