Min vän hunden

Min håriga älskling...

Är det inte underbart med hund?
Jag skulle aldrig få för mig att skaffa egen hund nu.
Det är ett jäkla pass hit å dit.
Jag kan inte jobba heldag utan att få hjälp med passning.
MEN.... Det är så underbart att ha henne vid min sida hela tiden.
Hon kollar på mig och undrar saker och tyr sig till mig när det bara är vi två + kissen.

Just nu ligger hon framför mig och sover med benen utsträckta åt alla håll.

Det ser så skönt ut.
Jag vet att hon saknar mamma och anders huuur mycket som hellst för det märks tydligt.
Men i morgon kommer dom hem och då blir allt som vanligt igen.


m
Ullis och kissen


Ha en bra helg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0