Myys med Klara.

Har myst hela morgonen med min håriga äskling...

Skjutsade Lena till flyget kl: 08.30 så åkte direkt till skälby med Ullis för att gå morgonrundan.
Helt underbart väder och roligt att gå på nått annat ställe än smedby där man gått i snart nio år.
Ullis bara älskar att gå där och jag med. HÄRLIGT.
Skönt att gå och få mjuka upp ljumskarna från gårdagens lerträning också.

Sitter och lägger upp Stockholms bilderna på Facebook med önskan från Åsa.
Har så mycket bilder eftersom jag oftast har kameran med mig överallt men har aldrig lagt upp bilder.
Det får jag ändra på.

Ska snart bege mig till stan för att ta en sista fika med Klääri innan hon åker "hem" till Jönköping.
ÅÅÅ... stanna hos mig!! Ska bli mysigt i alla fall.

Mycket jag ska hinna göra innan jag börjar jobba kl:15.15-22.00
Okej... jag hatar att jobba kväll. men men!

m,v
När Jonna och jag va på besök!

SeeYaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0