Sick And Tired

FanFanFan....

Jag är sjuk IGEN.
Eller igen och igen. Hade maginfluensa över nyår och har väl inte varit jättesjuk innan dess.
Annars blir jag ALLTID sjuk när nogon annan är sjuk och just nu har alla varit sjuka på jobbet så nu va det helt enkelt dags för mig.

Jobbade kväll igår och efter fikat kände jag att jag började få ont i hela kroppen, alla leder bara värkte.
Började frysa och skakade som ett asplöv. Jag blev sjuk.
Har inte sovit många timmar i natt.
Känner mig aningen bättre nu efter panodilknaprande och lite frukost i magen.
Men det värsta är att jag hade en A-tur idag, altså 7.15.30....
Jag förlorar 8 HELA TIMMAR. ÅÅÅÅÅÅÅ.....
Men jag hade aldrig kunnat gå till jobbet... hade inte klarat de!

lökn

NU SKA JAG BLI FRISK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0