Uppe med tuppen

Hatar att inte kunna sova på morgonen.

Vet inte vad det är som gör att jag vaknar lååångt innan klockan ringer.
Kan inte jag få sova ut till 08.00 eller till och med 09.00 på morgonen?
Nej Stina ska upp 06.30 när hon har sovmorgon.
Så är det bara....

Han i alla fall baka och göra frukost innan Vasaloppet började.
Ska snart gå ut en liten runda med Ullis för att sedan ta mig ner till tingby för att vandra en sväng med puddingen Sara. Ska bli sjukt skönt i det fina vädret. Jag blir så lycklig av solen. Med tanke på att mamma och anders just nu befinner sig i ett 20+ gradigt område. Det betyder ensam i en vecka. skööönt =)

Igår kväll blev det pizza bak med mina underbara alex och malin! Tur att jag har er <3

Men jaa. Varit uppe ett bra tag nu så det kanske är på tiden att man klär på sig också? ;)

iuh
Bra att man får hjälp med bakningen i alla fall. Men hjälpeskan somnade!
Tack för de ;)

Ha en bra dag! //Stimp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0