Bak Time

Nu har mamma och jag bakat muffins.

Min förkylning vill inte ge sig. Men idag har jag varit och jobbat och ska snart jobba iväll också. Hatar delade turer.
Jobbigaste är att man går och snuffsar hela tiden och inte hör för det slår lock för öronen och nästan det jobbigaste, jag kan knappt böja mig ner för det känns som om huvudet ska sprängas och ögonen ploppa ut. Haha.. antar att det satt sig lite på bihålerna.

Annars har det varit väldigt mysigt här hemma nu. Kom hem till ett dukat bord med lax och potatismos och sen hjälpte jag mamma och baka inför min födelsedag.

Gjorde världens tabbe innan. Åkte till affären för att köpa nässpray. Köppte allt jag skulle och kom hem UTAN NÄSSPRAY. Glömde köpa det viktigaste! Men men, får svänga förbi sen!

Just nu kliar det i benen och jag vill bara träna, träna, träna! Men måste bli riktigt bra innan! Buhu

mn

I morgon kommer världens bästa Jonna hem.
Dock för bara 2veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0