Då va man igång igen...

Äntligen är jag igång efter en envis förkylning.

Efter 2veckor börjar jag nu sakta men säkert hitta tillbaka till livet utan förkylning. SKÖNT! Men att bli andfådd bara jag går eller anstränger mig lite, det är jag inte van vid.

Men igår blev det Margarethaloppet. Jag hade verkligen laddat inför loppet och tanken va att jag skulle springa och slå mitt rekord. Men uppladdningen blev inte den bästa så det fick bli att gå. Ville inte riskera att dra på mig lunginflamation. Malin och jag kom in på hela 52min efter en i stort sätt stillastående start.Men det va skönt att komma igång.

Efter loppet begav jag mig till bilen för att byta om och sedan gå till mina vänner på krögers. Min första gång på uteservering i år och det va riktigt mysigt. Ett par glas vin, sådär lagom en onsdagkväll med bra sällskap. Vi kom väl hem ca 23.30.

Åkte med mamma in till stan då hon körde till jobbet kl.07.30 för att gå ut med ullis och hämta bilen. Så en underbar runda i stadsparken tidigt på morgonen gillade både ullis och jag. Nu har jag ätit frukost och ska nog städa lite.

hihi
HAHA... 2006 tror jag. Empan, Jag, Jonna och Klara <3
Ha en bra dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0