Laddar för fullt.

Japp, då har det gått 2veckor...

och jag ska göra styrketest i morgon. Har laddat upp nu dessa veckorna med varannan dag styrketräning på Träningshörnan. Hoppas verkligen att jag kommer få ett bra ressultat. Det kommer verkligen bli supersvårt eftersom min sjukgymnast tyckte att jag va riktigt bra förra gången. Jag hatar i alla fall hopptesten. Jag är så klumpig och blivit lite tyngre nu på senare dar att mitt rekord kommer bli svårt att knäcka! haha!

Så i morgon blir det inget jobb för min del. Har varit i underbara Rinkan idag. Känns otroligt skönt att komma dit då man nästan alltid får en go kram av personalen när man kommer! Det kallar jag välkommnande, cred till dom!

kjb

Jag är så sjukt sugen på en skidresa till Österrike! Me Like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0