TTTTesterna.

GICK SUPERBRA.

Tänkte bara skryta lite med mig själv och säga att jag slog alla mina rekord med hästlängder. Okej, vid förra testomgången va inte mitt ena korsband riktigt färdigläkt. MEN ÄNDÅ. Då höll jag på med rehab och styrketräning hela tiden och det gör jag absolut inte nu. Jag är mer än nöjd, det ända jag kunde förbättra var explosiviteten och det visste jag om eftersom jag känner att jag blivit söligare i starterna efter de tagit mina senor i låren. Så de ska tränas upp.

Om man ska prata lite neggativt så kan min menisk har blivit lite mer trasig efter insidenten på jobbet då det sa KRAS. Men har inte tillräckligt med symptom för att gå in och titta. Och det skulle jag aldrig vilja eftersom det medger större risker än vad det kan medföra possetiva ting. Det får vara ett mysterium och läggas på is ett tag. Mitt korsband i mitt högra knä (det nyaste och bästa knät) klickar. Sjukt störande, men går inte att göra något åt eftersom det inte är ett riktigt korsband. Så det får jag också vänja mig vid.

Jao jao... Idag blir det övning inför konsären Skrik hela dagen. Ska bli superkul förutom att min hals är svullen och min näsa är täppt. Blir att ta panodil och nässpray hela dan.


Dettaär min "lilla" märla som gjorde att mitt korsband är så bra som det är i mitt högra knä. Jag är så fruktansvärt lycklig att den operationen gick så bra och att jag fick en så bra läkare och har världens bästa SJUKGYMNAST. Ibland måste man ha turen på sin sida. Dock fick jag plocka ut denna i höstas för att den ville komma ut av sig själv. Men fick behålla den som sovenir ;)

kl

Ha en bra helg till er. Konsert kl 18.00 i Dörby kyrka i morgon då, kom och kolla ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0