I'm just saying

Jag har jobb :)

Åter igen är jag timm-anstlld i vikarie-poolen. Men dock inte i Kalmar utan i Mörbylånga. UNDERBART faktiskt. Problemet just nu är vädret och den långa vägen dit. Tar en timma med bil.

Jag har varit på ett ställe som heter Rönningegården. Ett boende med 8st avdelningar. Det är gigantiskt. Oj vad nervös jag va dagen innan jag började. Är inte så van att jobba på boende utan mer i hemtjensten. Så klart va det jobbigt första dagen då jag inte hittade varken saker eller ting. Men jag lärde mig ganska fort. Jag trodde inte jag skulle trivas på ett boende eftersom man är inne hela tiden. Men i detta vädret skadar inte de det minsta ;)
Arbetskamraterna verkar trevliga. Toppen. Hoppas jag får jobba där mycket. :D

Idag är det första advent och jag, åsa, mamma och anders har varit i kyrkan. Mysigt värre. Nu ska det bakas pepparkakor innan det blir träning vid 3. Wiihoo.

/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0