Krut tant.

GRATTIS FARMOR 85ÅR

Va ett tag sen jag uppdaterade. Beror på en hel del saker men framför allt har jag verkligen inte haft lusst. Men idag är en mycket speciell dag. Min älskade farmor fyller 85år. Hon är frisk som en nötkärna och kom hem från en weekend i Budapest igår. Min faster hade bjudit henne dit och dom hade haft ett fullspeckat schema. INTE DÅLIGT att orka med de som 85åring. Farmor och jag har sovit på Tingby i natt i vår lilla stuga bredvid huset. Världens mysigaste. Hon vill inte va hemma på sin födelsedag och ska därför sova här i natt också. Så jag gör henne sällskap och skjutsar henne till Öland i morgon. I kväll blir det middag på Larmgatan 10.

Jag och farmor för ca3-4år sen på Oaks Kreteriet där vi vann och kom 3:a. Här firas det med skumpa :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0